Постинг
07.12.2010 06:37 -
Варненски ''ГРАДСКИ ТРАНСПОРТ''
Всяка сутрин пътувам от Възраждане/ Варна/, до ЖП гарата в града, за да ида на работа.Пътуването ми започва в 6:30 и приключва 30 минути по късно.Пътувам с ""Градаски транспорт"", една от двете големи фирми превозвачи, които държат всички градски линии във Варна.
Аз се возя в автобус номер 20, тролеи 82,83 или 88, според това, кой ще дойде по първи.
Всичко изглежда нормално, докато автобуса/20-ка/ не се зададе иззад ъгъла.Тогава започват кошмарите наяве, моите и на клетите ми спътници.
20-ката е Икарус на над 25-30 години, хармоника извозила няколко милиона Варненци през годините.Градски транспорт имат 10-15 такива, които тероризират пътници и околна среда.
Влизайки в това МПС се озоваваш в един по осран свят, там всичко вони на нафта, масла/ горели и негорели, научих се да ги разпознавам/ феродови накладки и пот, мнооого пот.Всички по тях дрънка, та се къса, тръбите на ауспуха на 90% от ""икарусите са с повече дупки от сито.От тези ми ти дупки бълва чер дим и влиза в купето при нас.Прозорците са умишлено заковани, залепени, затегнати с тел и въжета, да не би някой да проветри, или пък да скочи да се спасява от дима.
Трасето по което минава 20-ката, има няколко страховити баира, страховити ми се виждат, щото в икарус без спирачки, всичко е страшно.Иначе за нормалните автобуси, тези баири не са препятствие и дори не правят впечатление.Докато в икаруса, точно на тази част от пътешествието ми, започвам бавно да се насирам... от страх.
Шофьорите на тези автобуси, са най-смелите хора, които познавам/по физиономия/.Те спасяват повече животи от Пирогов, защото на всеки техен курс, има по 5-10 варианта да се обърнат, запалят, блъснат, избухнат или просто разпаднат.
Много от пътниците насочват агресията си към шофьорите, викат, обиждат и заплашват.Те обаче не са виновни, те просто работят това, което им заповядат-следващите масови убийци в БГ-СОБСТВЕННИЦИТЕ НА ГРАДСКИ ТРАНСПОРТ- ВАРНА.
Не ща да съм лош пророк, но вероятно е на път да се случи трагедия и тя ще се случи, защото нищо не се прави за да се избегне.
На всичкото отгоре има и заповед от шефовете на ГРАДСКИ ТРАНСПОРТ- ВАРНА, която гласи:ЗАБРАНЯВА СЕ ПУСКАНЕТО НА ПАРНОТО В АВТОБУСИТЕ!!!
Това е , не се споменава за температури, условия или подобни, просто не трябва да се пуска.Става дума за всички техни коли, нови, стари ,здрави, раздрънкани.Влизам сутрин в 6 в автобуса, навън е минус 10, а вътре + 5.парното/перката на вентилатора/ върти та се къса, но топличко не духа.Само прави студено-леден вятър.Питам шофьори и контрольорки-Що така бе, лелче, духа такъв фрийз?Тя ми вика- счупено е парното.
Аз и казвам-Ами , че спрете поне вентилатора, че да не ни простуди.Тогава, тя тихо ми кава на ухо-Момче, шефовете забраняват да се пуска парното за да пестим нафта.Обаче вентилаторите на парното работят, защото като питат пътниците""що няма парно"" ние да им кажем"" има бе, ето духа..
Духа, "духайте селяци"", това е посланието на фирма ГРАДСКИ ТРАНСПОРТ-ВАРНА, за коледа и нова година, към нейните клиенти- пътниците.
За всички които са забравили, Борислав Гуцанов и останалите бандити ограбили община Варна, чрез фиктивни сделки с автобуси, части за тях и гориво, уж купени за Градски транспорт-Варна, вече са на свобода и пак работят по въпроса с ОГРАБВАНЕТО НА ОСТАНАЛАТА ЧАСТ ОТ ПАРИТЕ.
Честита КОЛЕДА и Весела НОВА ГОДИНАААА.
Варна, градът на ледените автобуси.
Аз се возя в автобус номер 20, тролеи 82,83 или 88, според това, кой ще дойде по първи.
Всичко изглежда нормално, докато автобуса/20-ка/ не се зададе иззад ъгъла.Тогава започват кошмарите наяве, моите и на клетите ми спътници.
20-ката е Икарус на над 25-30 години, хармоника извозила няколко милиона Варненци през годините.Градски транспорт имат 10-15 такива, които тероризират пътници и околна среда.
Влизайки в това МПС се озоваваш в един по осран свят, там всичко вони на нафта, масла/ горели и негорели, научих се да ги разпознавам/ феродови накладки и пот, мнооого пот.Всички по тях дрънка, та се къса, тръбите на ауспуха на 90% от ""икарусите са с повече дупки от сито.От тези ми ти дупки бълва чер дим и влиза в купето при нас.Прозорците са умишлено заковани, залепени, затегнати с тел и въжета, да не би някой да проветри, или пък да скочи да се спасява от дима.
Трасето по което минава 20-ката, има няколко страховити баира, страховити ми се виждат, щото в икарус без спирачки, всичко е страшно.Иначе за нормалните автобуси, тези баири не са препятствие и дори не правят впечатление.Докато в икаруса, точно на тази част от пътешествието ми, започвам бавно да се насирам... от страх.
Шофьорите на тези автобуси, са най-смелите хора, които познавам/по физиономия/.Те спасяват повече животи от Пирогов, защото на всеки техен курс, има по 5-10 варианта да се обърнат, запалят, блъснат, избухнат или просто разпаднат.
Много от пътниците насочват агресията си към шофьорите, викат, обиждат и заплашват.Те обаче не са виновни, те просто работят това, което им заповядат-следващите масови убийци в БГ-СОБСТВЕННИЦИТЕ НА ГРАДСКИ ТРАНСПОРТ- ВАРНА.
Не ща да съм лош пророк, но вероятно е на път да се случи трагедия и тя ще се случи, защото нищо не се прави за да се избегне.
На всичкото отгоре има и заповед от шефовете на ГРАДСКИ ТРАНСПОРТ- ВАРНА, която гласи:ЗАБРАНЯВА СЕ ПУСКАНЕТО НА ПАРНОТО В АВТОБУСИТЕ!!!
Това е , не се споменава за температури, условия или подобни, просто не трябва да се пуска.Става дума за всички техни коли, нови, стари ,здрави, раздрънкани.Влизам сутрин в 6 в автобуса, навън е минус 10, а вътре + 5.парното/перката на вентилатора/ върти та се къса, но топличко не духа.Само прави студено-леден вятър.Питам шофьори и контрольорки-Що така бе, лелче, духа такъв фрийз?Тя ми вика- счупено е парното.
Аз и казвам-Ами , че спрете поне вентилатора, че да не ни простуди.Тогава, тя тихо ми кава на ухо-Момче, шефовете забраняват да се пуска парното за да пестим нафта.Обаче вентилаторите на парното работят, защото като питат пътниците""що няма парно"" ние да им кажем"" има бе, ето духа..
Духа, "духайте селяци"", това е посланието на фирма ГРАДСКИ ТРАНСПОРТ-ВАРНА, за коледа и нова година, към нейните клиенти- пътниците.
За всички които са забравили, Борислав Гуцанов и останалите бандити ограбили община Варна, чрез фиктивни сделки с автобуси, части за тях и гориво, уж купени за Градски транспорт-Варна, вече са на свобода и пак работят по въпроса с ОГРАБВАНЕТО НА ОСТАНАЛАТА ЧАСТ ОТ ПАРИТЕ.
Честита КОЛЕДА и Весела НОВА ГОДИНАААА.
Варна, градът на ледените автобуси.
Ново поскъпване на горивата вади превозв...
БДЖ стачкува утре. Транспортният министъ...
Кабинетът реши проблема на БДЖ с незакон...
БДЖ стачкува утре. Транспортният министъ...
Кабинетът реши проблема на БДЖ с незакон...
Следващ постинг
Предишен постинг
Даже и да е пресилен начинът на известяване, изнесеното за състоянието на малкото останали автобуси "Икарус" е вярно.
цитирайВашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.